Med en iPad i hånden kan du udføre en lang række funktioner på apoteket uden at være 'låst' til en computer. Og gør du brug af den specialudviklede app, får du et hav af muligheder for at håndtere mange af apotekets faste arbejdsgange på en enkel og sikker måde. Vi udlåner en iPad til alle apotekskunder og tilbyder at lease flere. 

Papirløse rutiner   

iPad'en er en stor hjælp til alt det, der foregår i bagbutikken. Som medarbejder på apoteket kan man frit bevæge sig rundt med iPad'en i varemodtagelsen, man kan sætte flueben ved dagens leverancer, og man kan hurtigt tjekke dagens ordrelinjer og krydse dem af. På den måde kan varerne tilgå lagret med det samme. Derudover kan man tjekke op på restordrer og få information om varer, der har skiftet varenummer eller er gået i minus.

Dagens faktura og kreditnota kan nemt og hurtigt tjekkes og bogføres, og det er nemt at finde historiske nøgletal. Endelig er iPad'en genial til videndeling mellem hovedapotek og filial.

Fleksibel kunderådgivning

I forhold til at kunne servicere kunderne på apoteket er iPad'en også til stor hjælp. Medarbejderne er nemlig ikke bundet til computeren i skranken, men de kan sagtens stå i butikken og vise billeder af varen direkte på iPad'en. Med den elegante bladrefunktion er det nemt at hjælpe kunden med at finde den rette vare, og søgefunktionen sørger for en hurtig og mere fleksibel rådgivning af kunden i selvvalg.

Se i videoen herunder, hvordan iPad'en har hjulpet apoteker med at spare tid og give bedre kunderådgivning.

Gray

Kontakt

Vil du vide mere om vores iPad-løsning, så find din kontaktperson.